Klantenservice

Mijn Account

arrow Waarom is het verstandig om een account aan te maken?

Heel simpel, want als u regelmatig gebruik maakt van Lavazza-Nederland.nl kunt u bestellingen snel en gemakkelijk plaatsen.

De voordelen op een rijtje:

• Bij aankopen loopt u sneller door het betaaltraject;

• Status van de order controleren;

• Bestelhistorie bekijken;

• Makkelijk wijzigingen aanbrengen in uw accountgegevens;

• Eenvoudig uw wachtwoord wijzigen;

• Alternatieve bezorgadressen opslaan.

arrow Hoe maak ik een account aan?

Klik rechtsboven aan de pagina op inloggen. Vervolgens klikt u op de volgende pagina op registreren en maakt een account aan.

Om te voorkomen dat anderen misbruik maken van uw e-mailadres, ontvangt u per mail een link. Door op deze link te klikken, bevestigt u het aanmaken van uw account. Als u dat heeft gedaan, wordt u omgeleid naar de website. Hier begint u met het plaatsen van een bestelling en kunt u eventueel persoonlijke gegevens, zoals een factuuradres, toevoegen.

arrow Hoe wijzig ik mijn (adres) gegevens?

Uw gegevens staan altijd opgeslagen onder uw account. Na te zijn ingelogd, klikt u rechtsboven aan de pagina op mijn account. Op de daaropvolgende pagina heeft u toegang tot uw gegevens, adresboek, orders en de nieuwsbrief. Op elke pagina kunt u eenvoudig uw gegevens aanpassen en opslaan.

arrow Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

Geen probleem! U klikt rechtsboven aan de pagina op inloggen. Op de volgende pagina klikt u op Wachtwoord vergeten. Vervolgens wordt gevraagd naar uw e-mailadres. Na het versturen ontvangt u van Lavazza-nederland.nl een mail met instructies om het wachtwoord opnieuw in te stellen.

Bestellen & Retouren

arrow Hoe plaats ik een bestelling?

1. Producten toevoegen

Producten die u wilt bestellen, voegt u aan uw winkelmandje toe. Wanneer u een product naar wens heeft gevonden, kiest u het aantal (standaard 1) en klikt u op voeg toe. Na deze handeling verschijnt er kort een bevestiging in uw scherm. U kunt er voor kiezen verder te winkelen of om de bestelling af te ronden.

2. Bestellen

Bent u klaar met winkelen, klikt u op winkelwagen (rechtsboven aan de pagina) en gaat naar afrekenen. Controleer uw winkelwagen en breng eventuele wijzigingen aan. Als u een kortingscode heeft, vult u deze onderaan uw winkelwagen in en klikt vervolgens op toevoegen. Om de bestelling af te ronden klikt u de knop verder met bestellen. Indien u reeds een account heeft kunt u inloggen met uw e-mailadres en wachtwoord. Het is ook mogelijk om zonder een account een bestelling te plaatsen.

3. Bestelling afronden

Voer uw gegevens in en kies een bezorgmethode en klik op de knop door naar betalen.

4. betalen

Kies een betaalmethode en voltooi uw bestelling door op de knop bestelling betalen te klikken. U wordt omgeleid naar de betaalomgeving van de geselecteerde betaaloptie. Nadat de betaling is voltooid, wordt u teruggeleid naar de bedankpagina van onze webshop. Uw bestelling is voltooid en ontvangt u per mail een bevestiging van de bestelling.

arrow Hoe wordt mijn bestelling bezorgd?

Wij werken samen met PostNL voor de bezorging van bestellingen via internet en bieden de volgende bezorgmethodes aan:

Nederland

- Bezorging bij u thuis

- Bezorging op afspraak bij u thuis

- Ophalen PostNL Pakketpunt

 

België:

- Bezorging bij u thuis 

 

arrow Kan ik een bestelling laten bezorgen op een postbusadres?

Helaas! Het is niet mogelijk om grote pakketten of pakketten zwaarder dan 12 kilo te ontvangen op een postbusadres. Wij hebben daarom besloten niet te bezorgen op postbusadressen.

arrow Kan ik een bestelling in het buitenland laten afleveren?

Wij bezorgen binnen Nederland en België.

arrow Wat zijn de levertijden?

Wij hebben alle producten op voorraad. Daardoor wordt uw bestelling direct verstuurd, dezelfde dag nog mits uw bestelling voor 15.00 uur bij ons binnen is. 

Let op! de bezorgtijd van bestellingen naar België kunnen iets afwijken van de levertijd binnen Nederland.

arrow Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?

Bij een bestelling vanaf € 50,00 zijn de bezorgkosten gratis. Bij bestellingen onder de € 50,00 brengen wij € 4,50 excl. btw in rekening (standaardbezorging). Het BTW tarief voor alle goederen is 21%  en voor voedingsmiddelen geldt een BTW tarief van 6%.

Voor bestellingen naar België hanteren we dezelfde bezorgtarieven. 

arrow Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, zolang deze nog niet is verzonden. Na verzending kunt u, afhankelijk van de producten, ervoor kiezen om uw bestelling retour te sturen.

 

arrow Kan ik mijn producten retourneren?

In verband met de voedselveiligheid kunnen wij koffie, thee, amandelbonbons, chocolade, melk en suiker niet retour accepteren. Voor alle overige producten (non-food) bepaalt de wet dat u een zichttermijn heeft van 7 dagen. Deze gaat op het moment dat u het product in ontvangst neemt. Bluespresso B.V. hanteert een zichttermijn van 14 dagen.

arrow Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, nadat wij uw bestelling hebben aangeboden aan PostNL ontvangt u een bevestiging hiervan met daaraan gekoppeld een track-and-trace code. Deze kunt u gebruiken op jouw.postnl.nl om uw pakket te volgen.

arrow Waar kan ik de bestelstatus van mijn bestelling zien?

Als u bent ingelogd, kunt u rechtsboven aan de pagina klikken op uw naam. Vervolgens komt u op de mijn Lavazza pagina. U komt automatisch terecht bij mijn orders, hier staat rechts in het overzicht de status getoond per bestelling.

Betalen

arrow Met welke methoden kan ik betalen?

Wij accepteren alle bekende Creditcards, zoals Mastercard, Visa en American Express. Daarnaast kunt u betalen  via iDeal en PayPal. U moet er wel rekening mee houden dat bestellingen pas worden verzonden als de betaling binnen is.

arrow Kan ik op rekening betalen?

Bent u een zakelijke klant van ons? Dan kunt u gewoon op rekening bestellen en achteraf betalen middels een factuur.

arrow Hoe kan ik mijn kortingscode gebruiken?

U kunt alleen kortingscodes gebruiken die door ons verstrekt zijn. Als u een kortingscode heeft gekregen kunt u deze onderaan uw winkelwagen invullen. Wanneer u klikt op toepassen wordt de korting direct verrekent.  

arrow Waar vind ik informatie over mijn facturen en betalingen?

U moet ingelogd zijn om de bestelhistorie en facturen te kunnen bekijken. Deze staan mijn account (rechtsboven bij uw winkelmandje).

arrow Hoe lang duurt de verwerking van mijn betaling?

De snelheid waarmee uw betaling wordt verwerkt, is afhankelijk van de door uw gekozen betaalmethode. iDeal wordt vrijwel direct verwerkt. Hoewel betalen met creditcard een verkapte vorm van lenen is wordt de betaling wel direct verwerkt. Het kan echter zijn dat u pas na 24 uur de betaling op uw digitale afschrift ziet en dat het bedrag pas aan het einde van de maand van uw betaalrekening wordt afgeschreven. Dit is afhankelijk van afspraken die u heeft met de creditcardmaatschappij.

Hulp nodig?

Neem in dat geval contact op met onze klantenservice:

Telefoon
+31 (0)75 655 57 97
Ma t/m vr 08.00 - 17.00 uur